Prenses_annesi1 Zeliha272727 kesinlikle benim de kizim olacak daha once yüzümde 1 tane sivilce cikmaz ken şimdi sayisini unutuyorum lekeler de cabası
aselnannesi Zeliha272727 Aynen canim benimde ilk 3 ay çok sivilceliydi sonra geçti şuan son 3 aylik dönemdeyim yine sivilcelendim :( ve herkes bana burnun şişmiş falan diyor kiz annesinin güzelliğine alıyormuş😂
ZeynepUstaaa Zeliha272727 oğluma hamileyken yüzüm resmen parlıyodu şimdi kızıma hamileyim hep bi sivilce ve yüzde lekenlenme problemi yaşıyorum
Gamzeblt Zeliha272727 38+2 kızım olucak ne şişligim var ne bir tane sivilcem çıktı şimdiye kadar batıl inanç onlar
Guley_ Benim hamileliğimin başlarında sivilce sorunum oldu 12.haftalarda filan ama sonra geçti erkek bebek oldu
gokcekocyigit07 2.kızıma hamileyim çok şükür ikisinde de bir leke dahi olmadı bence hormonlar herkeste farklı olduğu için ama aldırış etme geçer 🤗
Kbrpsygt Zeliha272727 benimde yüzüm hep sivilce döktü hatta halada var herkes bebek güzelliğini almış dedi ama oğlum olacak 🙈
Omerhatice Zeliha272727 oyle derler ama bilemiyorum ben mesela Oğluma hamileyken herkes çok güzel olmuşsun kiz derdi.. Kizimdayken kilo almama rağmen yüzümün kemikleri sayilıyordu resmen.. herkes yüzün gitmiş diyordu ama sivilce falan bisey çıkmadı 🤗
Gamzeblt Nuray-5886 bence günde en az 3.5 litre su içip ekmegi yiyememem ve günlük yürüyüş yapmamla alakalı 😂
Zeyyyn Zeliha272727 benim suratım stresten hep sivilceydi hiçte sivilcem çıkmadı hamile kaldımdan beri suratıma ısık nur geldi anasına güzellik kattı bal kızım 😊😊