Annesininbitanesi1 Bu ilacı kullanan varmı aranızda doktorum bugün yazdı ama bir etkisi falan varmı acaba
Firstbabe Annesininbitanesi1 3. Aydan beri kullanıyorum sıkıştıkca memnunum gebelikte zararı yok 2 günde 1 kez alıyordum
Gamze1907 Ben de 2 günde blr alıyorum en azından 2 günde blr afedersiniz büyük tuvaletimi yapabiliyorum şurubu içmesem hiç çıkamıyorum
Mavi34 Annesininbitanesi1 be kullanıyorum baya faydasını gördüm sabah aksam icince hemen açılıyor bağırsaklar
Kubra_baydar Annesininbitanesi1 bende bı ara kullandım baya iyi geliyor hamilelikte kullanımı da oluyor
Ecemina20 Kızlar konuyla alakalı değil ama gaz sancısına ne iyi gelir kıvrandırıyor beni 37 haftalığız
HelensMom Ecemina20 gaz için kullanılan ilaçları gebelerde kullanmayı sevmeyiz. Doğal yöntemler tercih edeceksiniz. Ayaklarınızı sıcak tutun, gaz yapacak yiyeceklerden kaçının, maden suyu ile geğirerek gazınızın bir kısmını çıkarmaya çalışabilirsiniz
Beyzannns Annesininbitanesi1 hayır çok iyi bi ilaç ilaç degil hatta mucizevi bişiy tüp bebek transfer sonrasında 13 gün kalkmadan yattım metabolizma hiç çalışmıyordu ve kabızlık çekiyordum duphalac kullandım ve o kadar rahattım ki yemeklerden önce kullanıyorsun 1 kapak hiç bi zararı yok bebeğimize 🥰🥰
Annesininbitanesi1 Beyzannns çok teşekkür ederim içimi baya rahatladınız hiç ilaç kullanamıyorumda ben bugün başlıyım ozaman teşşekür ederim 🙏😘