Minik_kalplim_ Tamam dedik ( ipek ) olsun artık değiştirmek yok ama rahat durmadım yine aklıma ( aylin) ismi geldi sevimli geldi bna 😂siz ne diyorsunuz bu duruma eğer böyle şirin isimler varsa aklınzda yazın gızlarrrrrr🌸🌸😂
Hilall35 Minik_kalplim_ Ay okadar zor ki.tam diyorsun bu olsun daha karşına isimler.cikiyot kafası karisiuor sinir oluyorum 😔😔😔😔😔
Nesossssss Kafam ben direkt eşime bıraktım sorumluluk onda zaten bulduğu isimlerden de memnunum:) memnun olmasam başka isim aramak zorunda kalırdı:) kafam çok rahat 😌