iremyasar eve t malesef anlik geçiyor. Sana tavsiyem geç saatte yemek yememeye caliş, cok bahararlı ve kola gibi asitli içecekler içmezsen biraz daha aza iner mide yanman bide gece uyurken düz uyumasan daha iyi olur çünkü mide asidin hemen yukari cikar ve cok yanar başin yüksekte uyumaya caliş 🙋♀️😊