Deletedmom93428 Kızlar kasık ağrım var dünden beri arada yokluyordu ama şu yarım saatr adet sancısı gibi ve vajinamda batma var resmen çocuğu alt tarafımda hiisediyorum yalancu sancı bu mu oluyor?
Denizyildizii Deletedmom93428 Saate bak sanci geldiği zaman düzenli mi diye. Ama biraz daha vaktin varmış inşallah yalancı sancıdır😄
Deletedmom93428 Denizyildizii vaktm var ama oğlumun kafası önde gidiyor zaten 😒ve plesantam yaşlanmış 🤦♀️
Denizyildizii Deletedmom93428 Ya benimkinin kafasıda önden gidiyor. Ama plasenta yaşlanması nasıl oluyor bilemiyorum. Yani biraz daha dursa iyi ama gelsede sıkıntı olmaz artık. Sen takip et bakalım. Sağlıkla gelsin inşallah♥️♥️
Hahahh12 Deletedmom93428 sancıları biraz takip et bakalım devam ederse hastaneye git nolur nolmaz belki geliyordur 😊
Deletedmom93428 Denizyildizii ya kaç hafta çnden gidiyor 🤭bizimki 2 hafta önde nerdeyse doktor şu anlık sıkıntı yok ama plesanta yaşlanması var hareketlerini düzenli takip et dedi :(
Deletedmom93428 Minik_kalplim_ hayır evde değilim şu an çantam falan yanımda değil yarın akşam olsun😒😁
zeynepin_annesiiii Deletedmom93428 doğum sancısını da adet sancısına benzetiyolar . Sen dakika tut bakalım siklasacak mi sancıların
Hahahh12 Deletedmom93428 oğlunla konus dur 2 3 gün daha de 😂😂 şaka bi yana sancı nasıl bilgim yok ilk gebelik olunca
Minik_kalplim_ Deletedmom93428 kız doktora gidince diycem istekli sezaryan olmak istiyorum karnım indi zorlanıyorum