Ay bu post beni duygulandırdı gece gece kızlar tam dört yıl oldu ailemi göremiyorum eşimin ailesi var eşim var ama kimse aile yeri tutamıyor üç yaşında kızım var ona bakacak kimse yok tek başımayım doğuma giderken kızımı düşünüyorum Allah herkese ve banada kolay doğum nasip etsin Bi an önce bitsin istiyorum