Kevseraydemirr Arkadaşlar 36+1alttan muayenede bir parmak açıklık var dedi doktor bir bucukta tekrar gel dedi agrım yok nstde cıkmış sanırım ne demek istiyor doktor dogummu başlamış
Nur2308 Kevseraydemirr baslamış olabilir canım 1.5 sonra belli olur acılman devam ediyorsa yatısın yapılır yoksa sürekli takip isterler