Sedaerolx Merhaba güzel anneler şuan 39 haftalık gebeyim 40 a doğru gidiyorum bebeğimin cinsiyeti erkek ama ne sancı var ne de gelme gibi bi durum söz konusu yeri çok rahat galiba 😊 sizlerin kaçıncı haftada geldi ve ne önerirsiniz
Elika0 Sedaerolx küvetiniz varsa sıcağa yakın su doldurup içerisine girin 😂 benim annem kardeşimde öyle yaptı farketmeden ve doğumu başlatmış oldu.. tabi dikkat edin doktorunuz ne öneriyorsa onu yapın 🙏
bayangulucuk35 Sedaerolx valla bende oglum da 40 +5te zezeryanla dogurdum suni sancı verdiler 4 santim açılma oldu sonrasından hiçbişey olmadı mecburi sezeryana aldılar iyikide sezeryan olmuşum 🥰
Sedaerolx bayangulucuk35 bu gidişle bizimkide öyle olacak galiba. Aslında sezeryan için çok korktular beni sonradan toparlanması zor oluyormuş sizde öyle bi durum oldu mu
bayangulucuk35 Sedaerolx hayır bol yuruyusle cabuk toparlarsın canım ben cabuk toparladım sadece bas agrım oldu 3 gun sonra gectı bol neckafe tuketınce