Tuysl başınız sağolsun çok üzüldüm. Zamanını beklemek riskliyse neden suni sancı veriyorlar ki ben olsam direk sezeryan tercih ederdim. Önemli olan doğumun normal yolla ya da sezeryan ile olması değil sizin ve bebeğinizin sağlığı eğer illa normal doğurmak istiyorsanız diye yazdım. Tabi sizin be doktorunuzun tercihi önemli..