Bu aralar kasiklarmda çok ağrı vardı hafifledi ama smdide dün gece belimde bir ağrı oldu uykumdan uyandırdı sanki üstüme biri oturmuş gibi hiç kalkmamış saatlerce resmen zor uyudum gece bugünde farkna vardım ayaklarda hafif şişlik başlamış sabah bulantım çok var geçmedi daha ve son olarak ishal karın ağrısı bunlar normalmi