metehaninannesiii Canselyaren hicbir zarari olmaz 36+4 haftaligim hamileligimin basindan beri yapıyorum
Aley1 Canselyaren canım düşük tehliken yoksa yaptırabilirsin , bir de hijyeni konusunda dikkatli olan bir yer seçmeni öneririm , enfeksiyon olayı çok oluyor
Anesanne Canselyaren eğer kendinizi çok kasıyorsanız yaptırmayın. Bana ilk gebeliğimde yapmamıştı ağdacım(ilk haftalarda) kendini kasarsan riskli falan demişti. Doğru mu bilemiyorum tabi
Canselyaren metehaninannesiii Ayyy inşallah kuzum çok tüylü biri deilim şükür ama yinede sıcak havalarda mecbur kişisel bakım 🌸
Canselyaren Aley1 Kuzum çok haklısın ztn çok bilindik bı kuaför buldum orada yaptırmayı düşünüyorum ağrılarım çok oluyor ama doktor tehliken yok dedi
Canselyaren Bedriye12 Gittim cnm valla yok hiç acımadı bile bacaklarım da yanma oldu biraz sadece ama bikini bölgesi çok rahat yaptı kadin