Kaderberatmelek Elif47yalcin 5 aylık olana kadar göstermedi sonra da doktor kız dedi ama ben erkek hissediyorum nedense iki çocuğum daha var onlarda hamileyken hiç kız erkek gibi hissiyatlarim olmamıştı 🙄🙄
Elif47yalcin Guneyinannesi1 yaa erken ogrenmişsiniz ben de 14 haftalık oldum doktor daha erken 4 aylikkken belli olur dedi cinsiyeti
3seldaa gokcekocyigit07 Kızlar da genelde yanılma oluyor diyorlar sizde oldu mu. Bende kız bebek bekliyorum ama içimde tedirginlik var acaba yanıldı mı doktorum diye 🤷
o1anneadayi Kbra_em yaa benim de 13+5 ti dun kiz dediler 12. Haftada kiz demisti ama bende erkek gibi hissediyorum bu yönde belirtilerim de vardı ama değişir mi ki acaba kiz erkek farketmez ama çok merak ediyorum 🤗