seri4270 Öncelikle çok geçmiş olsun, benim de bugün 11. Günüm. Delta olanını geçiriyorum, iki doz sinovac aşısı olmuştum. ( 26 haftalık gebeyim) Ve çok ağır geçirdim halen bile öksürük devam ediyor. Zencefilli ballı ılık süt, ıhlamur-limon-zencefil çayı, bol meyve ve su, kefir-yoğurt tükettim. Ateşim yükselince doktor kontrolünde antibiyotik kullanmaya başladım. Şu an çok şükür daha iyiyim. Canınız istemese bile kendinizi yemek için zorlayın beslenmenize çok dikkat edin. Tekrardan geçmiş olsun.