Guley_ valla ben doktoruma sordum takabilirsin ama otururken çıkart dedi ayakta dururken takılı olucakmış 1 hafta sonra taksim 5 dk zor durdum çıkarttım koca gün agrım sizin oldu korse yüzünden bidaha da takmadım intenette bi video izledim doktorun biri anlatıyor bu korseyi hiç önermiyorum 40 çıkmadan diyor çünkü rahim kendini toplamaya çalışıyor biz korse ile sıkıstırıyoruz iyi bisey değil hatta iç dikişlerin açılmasına bile yol açabilir en güzeli vücudu kendi haline bırakmak dedi ne kadar doğru anlattı bilemem