Nazzzzmavi sogan suyunu bende 3.bebemde ictim lakin hamile kalamamaktan degilde icini temizliyomus ya o yuzden ictim cnki 3.bebemde ilk ay kalamadim sonra ust uste adet gormeden hamile kaldim ikisinide 4+5 de dusurdum boyle olunca dedim sogan suyu iceyim o ay ictim ertesi ay yine kaldim hamdolsun sag salim geldik sona dogru,haftaga bugun 3.eylulde dogumum var.ins