Ezgiyy canım benim de vajinamda aşırı ağrı ve baskı vardı 33. haftadan bu yana. Geçen hafta hafif adet ağırısı gibi ağrım oldu sonra belime aşırı derecede kramplar girdi duramadım acile gittim sancım çıktı. Sen nolur nolmaz duramayacak gibiysen git acile. Sancın çıkarsa erken doğum riskin olabilir doktor ona göre tedaviye başlar hemen. Bana erken doğum riski için hemen tedaviye başladı doktorum çünkü 🌸