Duyguuuu Arkadaşlar 19+4 haftalık hamileyim. Bazen karnimda acayip ağrılar hissediyorum ama bir kaç saniye sürüyor. Acaba dönerken canımımı yakıyor hiç bilmiyorum. Sizlerinde böyle ağrıları oldu mu? Bir de midem yanıyor bulanıyor kendimi çok halsiz hissediyorum. Doktorada haftaya gidicem şimdilik sizlere sorayim dedim. Teşekkür ederim şimdiden.
Deletedmom47 Duyguuuu Rahim buyudugu icin agrilarin canim. O haftadaki bebek donerken canimi acitacak kadar buyuk ve guclu degil 😊
cinderella Duyguuuu o ağrıların hepsi rahim genişlediği için oluyor korkulacak bişey yok bence yinede emin oluyum dersen doktora gidersin bende de çok olurdu şuan 31 haftalığım hala oluyor doktor karnın genişliyor o yüzden sesi
Duyguuuu cinderella evet birde iç karnı dar olanların canı bir tık fazla aciyormus. Ne diyelim allah kolaylık versin bizlere 😊