Nesossssss haticesait günde 2-3 fazla bence bi doktoruna sor👍 Bende normalde her gün mutlaka bir tane içerdim bazen iki şimdi nolur nolmaz diye hiç içmiyorum:)
Matahari haticesait günde 2 tane içiyordum ben yada 1 tane kesin içtim yani 5kilo doğdu bence gelişimi etkilemekle ilgisi yok
Aksoyanne haticesait benim ewimde kahve bulunmazdı sonra alim dursun dedim ama kendimi tutmasam üç kere içerim öyle sardı
1919 Bence doktoruna sor cafeinli içecekler zararlı gerçekten bebek gelişimini önlüo ama ben doktoruma sordum haftada bi bardak içilebilir