Merhaba canlar tekrardan ben bu ay çubukta pozitif görüp doktora gitmiştim birşey çıkmamıştı yani bebiş yok sonrada adet oldum zaten ama doktor normal antibiyotik verdi iltihap olmasın diye birde vajinadan fitil verdi bunları dün kullanmaya başladım kullanan oldu mu fikir almak istedim ☺️