ayse_5334 Bu folik asit ne kadar süre içinde kullanılacak sevgili anne adayları ne dersiniz bu konuda genel kanun nedir ??!!😇
Nihal42- ayse_5334 ben sürekli kullanıyorum. Hem hamile kalmadan önce de kullandım. 36 haftalığım hala kullanıyorum
Tugce-ylds ayse_5334 doğuma kadar kullanıcam bende canım 12 haftaya kadar folidoce kullandım 12 den sonra pregnoma geçirdi doktorum doğuma kadar devam
Nihal42- ayse_5334 kardeşimin eşi biyolog aynı zamanda 2 bebek dünyaya getirdi. O önermişti. Doktoruma çok doğru demişti
gokcekocyigit07 Bunu en doğrusu doktorunuza sormak ben ilk kızımda 12 haftaya kadar kullandım ancak şimdi 32.haftadayım, riskim var ve doğuma kadar kullanacağım 👍
1919 Benim doktorumda doğuma kadar kullancaksın dedi ben bide kan sulandırıcıı ilaç kullanıyorum coraspin adı onud doğuma kadar kullanıcam