_anneadayi Kubra031 Tabi ki ben 1 ay önceden kullanmıştım, 3 ay kadar kullanmak daha da iyi aslında. Gebelikten itibaren de 3 ay kullandırdı doktorum bebeğin sağlıklı gelişimi için inanılmaz destek oluyor 😉
Asil28 Kubra031 ilk gebeliğimde 4+2 de başladım öncesinde hiç kullanmadım. Ancak bebeğimi 8 haftalıkken 4 ay önce kaybettim. Neredeyse 6 aydan su yana folik asit kullanıyorum. Doktorum devam etmemi söyledi. Henüz hamile kalamadım.