Merveennur Deryabelinay bende kararsızım çok ya ama göztepe araştırmayı çok övüyorlar hem yeni doktoraların falan da çok ilgili olduğunu söylüyorlar odalar tek kişilikmiş ne yapsam diye düşünüyorum halaa bende maleseef
Merveennur Deryabelinay evet bugün ilk kez nst ye bağladılar sancı çıktı sancıların başlamış dediler 36+5 görünüyor haftası da 2 haftaya falan gelebilir dendi bakalım hayırlısıylaa 🤲