Merhaba arkadaşlar 33 haftalıkken 2800 kgydi bebeğim 36+3 deyim şuan 3500 falan olmuştur normal doğum istediğim için yarın doktora gideceğim eğer bebekte sorun yoksa suniyle doğumu başlatin diyeceğim sizce ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz.Çunku biraz daha kilo alirsa normal dogum yapsamda aferdesiniz makata kadar dikerler yada sezeryana alirlar