curcun
Pinkmom Kesinlikle gerekli bişey. Çalışan anne değilim ihtiyacım olmaz diye düşünmeyin. Ben 40 gün oldu dogum yapalı. Maşallah sütüm var kızım da emiyor. Göğüs kanallarını ne kadar sık boşaltırsanız yerine inen süt o kadar sağlıklı oluyor. Bazen oluyor emzirme saatleri uzuyor (mesela geceleri 4-5 saat emmediği oluyor) o taş gibi olan göğüslerinizi boşaltmanız gerekiyor. İçerde biriken süt ekşiyebilir ya da süt kanallarının körelmesine sebep olabilir. Olaki ilerleyen zamanlarda sütünüz azaldı ki bebekler büyüdükce içtikleri cc artıyor,terbiye olan memeler o kadar süt veremiyor stokladıgınız sütlerle takviye yapıyorsanız. Ben kullanıyorum çok ta memnunum. Gerekli oldugundan yanayım