Beyza00_ Kızlar bulantım yok ama iki gündür ağzıma afedersiniz istifra tadı geliyor ya normal mi acaba
Nesossssss Beyza00_ 🥰 hayırlı uğurlu olsun çok yeni olduğu için hormonlardan dolayı çok tuhaf şeyler oluyor:) sıkıntı olduğunu sanmıyorum siz bol bol su için çok baharatlı yağlı asitli falan yemeyin . Allah’ın izniyle atlatırsınız 🤲
Beyza00_ Nesossssss amin inşallah çok teşekkür ederim su çok önemli zaten bu dönemde bol bol içmeye çalışıyorum
Arzuaksumom 8+3 olduk ne bulantı ne kusma tek belirtim fazla uyuyorum 🤪 kalp atışını görmesem hamile olduğuma inanmayacaktım 😅