Askvesen ne kadar fazla olduğunu bilmiyorum ama her seferinde çok fazla diyor 1 hafta erken alcaz hatta bebeği. 2 li test normal çıktıysa, şeker yüklemesin de sıkıntı yoksa ve usg de bebeğin midesi gözüküyorsa bi sıkıntı yok . hamurişi tüketip şekerli, karbonhidratlı beslenmekten oluyor. ben bo ara tamamen bıraktık normale dönmüştü sonra yine başladım artti