BilinmiyorBilinmiyor Ovulsyondan 6 gun gecti ama kasiklarimda agri var ??? Yumurtalarim catladi 6 gun once… dollenme olabilir mi? Biraz da gaz var … asiri sicaklik basiyor bana hormonlarim tepe takla
1anne2nefes BilinmiyorBilinmiyor yani olur olmaz burda bunu kimse bilemez ki dilerim ki olur inşallah
Zeysezer BilinmiyorBilinmiyor döllenme olsa da olmasa da yumurtlama değerlendirilince ağrı olur diyordu Ebru Ceylan takip et bakalım inşallah olmuştur
ZehraAkpinar Ovulasyondan 10 gün sonra idrarda ben çift çizgiyi gördüm ardı ardına günlerde de denedim ve gittikçe koyulaştı şuan 5+2 deyim inş sizinde olur 🤗
Elfii00 ZehraAkpinar merhaba kesenizi gördünüz mü ? Ben nezaman hastaneye gideceğime karar veremiyorum da üzülmemek için. O yüzden soruyorum hayırlı olsun bu arada
mrvrm Bende de vardı catlamadan sonraki günlerde. Bugün 4.gunum. Bugün yok denecek kadar azaldı 🤷🏻♀️