Clostiridium Dr bana her seyi görwmşyrm dedi suyum fazlaydı radyolağa gittim, kendi Dr bana dudagı yarık olsa göremem ama radyalog görür dedi bilerek sordum dışarıda olursa görürüm içeride damakta ise göremem ama görmesi gerekmez mi beyin içi falan her sey görülüyor o görünmüyor