Kykcirem İyi akşamlar kızlar. 32. Haftamdayım kasıklarımda aşağıya yeni yeni baskı oluşuyor ve acıyor acaba erken doğumla ilgisi var mı yoksa normal mi?
eylul02 Bende 35 haftalığım çok baskı oluyor inşallah normaldir doktor 30 hastalıkken gittiğimde baskı olmaya başlar demişti ama 😌
busragole ben 29. haftdayım o kadar şiddetli baskı var ki bazen ayağa kalktığımda doğuracağım sanıyorum. bende burda bekliyim bakalım tecrübeliler neler yazicak 🤨