Mucizesinibekleyenacemianne Arkadaşlar mrb🙋🏻♀️ Adetime 3gün kala 18.41 çıktı değerim. 44 saat aradan sonra bugün 64.77 çıktı.. %60 artış bekliyo normalde doktorlar. Benimki 3.5 kat artmış🤭 İkiz’e yormuyorum bu ay tek yumurta oluşmuştu.. Dışgebelik geçiren biri olarak aklıma bunu da getirmek istemiyorum. Sizin ilk artışlar nasıl olmuştu:)
svmeybgl Mucizesinibekleyenacemianne bende adet geçtikten 4 gün sonra baktırmıştım 4600 dü bende ilk etapta acaba ikiz mi dedim 🙈 o gün doktora gittim hemen biraz sancım da vardı vajinal yoldan sadece tek kese gördük iki hafta sonra bebek ve kalp atışı için çağırdı tabi iki hafta geçmek bilmedi acaba bebek görünecek mi vs diye çok şükür kalp atımınıda duydum şu an 14+0 ım ❤️
Mucizesinibekleyenacemianne svmeybgl ay ne güzel ya🤗 insallah ben de görürüm o günleri. Ara ara adet sancısı gibi hafif sancı giriyo ama bakalm insallah cumaya kat kat artar :) yarın adet günüm bi geçseydi sağsalim :) Rabbim kucağınıza almayı da nasib etsin inşallah🙏🏻😇
svmeybgl Mucizesinibekleyenacemianne inşallah amin inşallah senin haberini de alırım bol bol duş edeceğim 🙏🏻
Mucizesinibekleyenacemianne svmeybgl çok teşekür ederim allah razı olsun🙏🏻🤗 Cuma tekrar bakıcaz bakalm değere..