Anneyim42 Ben tedavi ile hamileyim 18+4 oldu bugün son 1 haftadır haraket hissediyorum ama bugün hiç hissetmedim.bu saate kadar normal mi zaten çok az küçük hareketler bu hareketler haftası için erken olduğu için mi hissetmiyorum
metehaninannesiii Anneyim42 haftan daha cok kucuk canım 30.haftaya kadar seyrek hareketler olabilir canım
Faddoli23 Anneyim42 ben 21+5 deyim ben gunde 1 sefer hissediyorum dokturum 26 sonra tam anlamiyla hissedersin dedi
hugeeyedgirl Anneyim42 şimdilerde hissetmeniz bile mucize gibi, ben ilk 19da hissetmiştim, zaman zaman hiç oynamadığı oluyordu,26-27den sonra belirginleşti hareketleri. Kendinizi endişeye vermeyin bebeğiniz iyidir eminim😊
Hilalkorkmaz Anneyim42 hiç korkma canım çok normal o haftalar hep aynıydık 28 den sonra daha canlı oluyorla r
Kafam Anneyim42 çok uzun zaman hissetmemek için doktora git ben ıkı gun hissetmedim gittim doktor en fazla bi gün hissetmezsen gel demişti
EbrarLinaBebek Anneyim42 bende 6 yıl sonra hamile kaldım canım senin haftandayken 2 gün boyunca belki daha fazla biranda hissetmediğim olmuştu çok korkmuştum ama normalmiş şimdi 24+3 olduk rabbim acılarını göstermesin
Selcans Anneyim42 Hiç korkma Allah korusun kanaman, sancın yoksa 20′den sonra netlesiyor öncesinde olanlar minik minik varla yok arası 😇 25′teyim halay falan çekiyor az kaldı seninde sabret gunler çabuk geciyor 🌺💙