momyseker Merhaba tatlı anneler ve anne adayları ❤️ İstanbulda Özel Rami Hastanesine giden, doğum yapan varmı??
momyseker denizz1009 Bende Nehir Hanıma gidiyorum zaten bildiğim kadarıyla hastanede şuan tek kadın doğumcu kendisi. Kaçıncı hastadasınız, memnun musunuz?
denizz1009 momyseker 16. Haftadayım. Nehir hanımdan memnunum sadece çok yoğun olması biraz sıkıntılı. Randevuya gidince çok fazla bekliyoruz maalesef. En son gittiğimde araya doğumlar vs. Girince 2,5 saat beklemek zorunda kaldık.