Sağlığım yerinde olduğu sürece 37.haftama kadar çalışmak istiyorum ancak bilgisayar cantam yerine bilgisayarımı sırt çantasına koyup işe gidiyorum yaklaşık 7 dakika da varıyorum iş yerime.
Haftanın 4 günü ofisteyim 1 gün evdeyim o gün de hafta sonu araya giriyor diye eve getiriyorum sırtımda. Bir sorun olur mu acaba