Merhaba arkadaşlar 5 haftalık hamileyim araba kullanmak istiyorum ama korkuyorum birşey olurmu bebişe diye acemiyim yeni öğrenmeye çalışıyorum sokak aralarında flan sürüyordum öğrenmeden önce şimdi içime korku düştü uzaklaştım biraz arabadan, annemde sürekli uyarıyor sakın sürme vs gibisinden sizce bir sıkıntı olur mu? gereksiz bir endişemi? Siz kullanıyormusunuz?