Senem81 Bugün çatı muayenesi oldum ilk defa 39+1 çatım dar ve hiç acilma çıkmadı ve çok canım yandı eve geldim yürüyemiyorum kasiklarımda agri var normal mi leke falan gelmedi ama ağrım çok böyle yaşayan varmi 😞
Sennaaaa Bende o ağrıyı yaşadım bşy olmuyor ama bu çatı darlığı ne saçmalık ya sırf normal doğum yaptırmamak için uydurdukları yalan
Senem81 Sennaaaa benim dar birde hiç açılmamış ve acayip bi ağrı oldu hala öyle bebek de kilolu olunca dedi sezeryan ol kendini riske atma