Selam kizlar bi arkadasim var ve ben ne yapiyorsam hep aynisini yapiyor. Bebek arabamin aynisini aldi, bebek odasi ayni, bebek kiyafetlerini benden görüp aynilarini aldi.. en kötüsüde biz esimle 2 isim arasinda kaldik ve sonra bi isime karar verdik.. arkadasimla görüstügümüzde ayni isimi koyduklarini söylediler ve onlarda bizimle ayni 2 isim arasinda kaldiklarini söylediler. Bizim aklimizdaki isimleri onlar hic düsünmüyodu cok baska isimler istiyolardi.. cooooookkk sinir oldum gercekten ayni ismi koymasina ve dalga gecer gibi bizde o iki isim arasinda kaldik demesine…..