Sema67 aynen canim Allah korusun öyle bir durumumuz olsa bilemiyorum 😃benim.aldiklarim.flan var ama önceleri hep durdurdular erkenmiş daha varmış hevesim kırıldı resmen ondan bu zamana kaldı oysaki ben yavas yavas abartmadan planlayarak gitmeyi cok istiyordum birde gebelik psikolojisi yle iyice saldım insallah simdinilk.isim odasini yaptırmak ongelene kadarda kıyafetleri yıkayıp.utulemek eksikleri tamamlamak başlayalım.hadi bi yerden 🥰