Sevdamiray aynı durumu yaşadık desem gecen hafta nişanım geldi açılmam 2 cm ama sancı yok doktor bu kız çok bekletmez dedi benim birde küçük kardeşim var onu bırakıp kadın geldi bana kalsa gelmesin derdim dogum sancısı tutunca arayacaktım 6 saatlik yol ama erken gelmesindense dogumdan sonra ihtiyacım olur diye eşimin çenesi durmadı kendisi pöh ve 1 gün evde bir gün hiç yok aklım sizde dogum yakın gelsin dedi 1 hafta oldu tık yok doktora gittik gecen hafta onu söylememiş gibi belki 10 gün sonra bile gelebilir dogum için yeterli degil açılma sancı dedi sinirimden aglıyorum denemedigim hurma o bu kalmadı