Alya ve Ayla arasindayiz.. sizce hangi isim daha hoş?
Senbibaksana 2 kişiden biri alya 🤦♀️ Bence ayla olsun
Senbibaksana Alya çok güzel bende ARYA düşünüyorum ama daha karar vermedik tabi
Senbibaksana herkes alya koyuyor yada arya, ayla ismi bence cok güzel 🌸
Senbibaksana Bence Alya çok güzel