BilinmiyorBilinmiyor kimsenin hiçbir şeyi tam değil…Herkesin bir şeyleri muhakkak eksik,ya saklarlar ya da göz ardı ederler ama her zamam oradadır bunu asla unutmayın.Rabbim size de hayırlısı ne ise onu nasip etsin.evladın hayırlısını,eşin dostun akrabanın hayırlısını,en kısa zamanda kucağınıza bir evlat almayı nasip etsin🤲🏻Bir zamanı vardır elbet geç olsun da hayrlısı ile olsun.