Banada suyun fazla dedi bebeğin gelişimi 1hafta önde dedi sanki çok ilerdeymis gibi şekerden şüphelendi ama şeker testi yaptırmadım sadece idrar verdim tansiyon yüksek çıkmıştı protein kacagi varmı diye herşey normal çıktı kan ve idrar şunlara şunlara dikkat et yeme dedi dedim yesemde en fazla 10dakka midemde duruyor çünkü gün aşırı ne yesem kusuyorum bu 3.gebeligim