Rina Merhabalar Kürtajdan 3 hafta sonra regli oldum fakat bir hafta oldu hala bitmedi. Bugüne HSG randevum vardı onu da erteledim mecburen. Sizler de ilk reglisi bu kadar uzun süren oldu mu acaba?
Esra1139 Rina hatırladığım kadarıyla ben direk olmuştum kürtajdan sonra ve bir hafta falan sürmüştü sanırım üstünden baya zaman geçtiği için pek hatırlayamadım🤔
Asil28 Rina geçmiş olsun. kürtajdan sonra yaklaşık 10 gün lekelenmem oldu. Kürtajdan 36 gün sonra ilk reglimi oldum. Normal 1 hafta sürmüştü.
Defnenaz 9 ağustos kürtaj tarihim. Parça attım bir sürü. Sanırım başarısız operasyon oldu. Gidince görüşcem hastaneyle. Ben de hala olmadım ama düzen zaten bozulur kürtajdan sonra bi müddet