ebru05 merhaba 37+6 yız bebek gün içerisinde sürekli bi yerde topaklanıyor , sağda genellikle , sürekli yapıyor ama nedendir 🤦🏼♀️ karnım çok sert oluyor topaklandıgı yerde
yigitegenin_annesi ebru05 büyüyro ve yeri daralıyor o yzüden serbest hareket edemıyor 😂miniğn benımde bwzen öyel oluyır gece uyandım elimi karnıma koydummsağ tarafımda şişlik ve karnık yamuk😂bir iki tiklattım uyandı herhal kendini düzelti 😄
Es_kaya51 ebru05 Bende çocuk toplanıyor sanıyordum acile gittim hafif ağrısida oluyordu ama meğer sanciymis kasılmaların başlamış dedi doktor ve ebe normal dediler
mutlugebeee yigitegenin_annesi kız ne büyümesi 14 haftalıkmı bu doğum zamanı gelmiş artık😂😂 karında sertlik kasılmadır canım muhtemelen rahim kendini artık doğuma hazırlıyor
yigitegenin_annesi mutlugebeee olabilir bi yerde okumıştum karında toplanırsa büyüyor yeri darlıyor yazıyordu yer daralınca toplanıyor işte başkasının yalancısıyım benım niye toplanıyor 22haftalığım
Zeyyyn yigitegenin_annesi doğru canım dediğiniz bebek büyümeye devam edıyor doğana kadar ve yer kalmıyor çoğu yerde öyle yazıyor ve ayrıca doğuma hazırlanıyor bir nevi kasılarak rahim yani bebekte sıkışıyor haliyle yer kalmadığı için 😊
mutlugebeee yigitegenin_annesi benim 16. haftadan beri oluyor sertlesmelerim kendimde hemşireyim tam o sertleşme sırasında bi kez ultrasondan baktık rahim huni gibi oluyor kasılıyor yani, tabi büyümeyede bağlı olabilir ama genelde bu sertleşmeler kasılmadan dolayı oluyor çok sıksa doktor magnezyum veriyor bizim gibi erken haftalarda çok sık kasılma olması iyi değil çünkü ama nadiren oluyorsa normaldir
Wishuponastar yigitegenin_annesi magnezyum eksikliği yaşayan biri Happy momda yoruma yazmıştı doktorunuza bir danışın isterseniz. Belki magnezyum takviyenizi arttırır.