Seda_nrr Sdf16cvcv çok normal çok 😅 altıncı ayıma kadar uyudum öyle bi nevi kış uykusu geçirdim ahahshsb
Zeyyyn Sdf16cvcv normal canım uyuman birde değerlerin belki düşüktür oda çok uyku yapar uyuya bildin kadar uyu boşver sonra uyuyamyn zaten 😊😊
Guzelyuvam bende 14. haftamdayım normalde kızım öğlen uykusundayken asla uyumaz işlerimi hallederdim ama asla ayakta duramıyorum onunla birlikte 2 saat uykum var uyanmasa daha uyurum yani akşam o uyuduğunda hemen bende uyuyorum falan normal heralde 😅
Sdf16cvcv Guzelyuvam benim ilk gebeligim oldugu icin sabah ögle aksam uyuyorum esim işe gittiginde nerde bırakıyorsa beni eve geldiginde aynı yerde buluyo😂😂
Seda_nrr Sdf16cvcv evet uyumaktan bide baş ağrısı oluyor hep.Ama kendimi motive ederdim hep en azından sürekli istifra etmiyorum canımın istediğini yiyebiliyorum bebiş iyi diye :) napalım Buda bi süreç geçiyor
[silindi] Benimde sürekli uykum geliyor gündüz gece hep uyuyorum. Ama baş ağrısı oldu artık 😏 uykudan oluyor farkındayım ama elimde değil oturduğum yerde içim geçiyor uyuyorum