Hilalnidos Arkadaslar bugun doktor bebegımin basının vücuda göre 2 hafta geri oldugunu soyledı internetten bakıyorum mikrosefali falan dıyor korkuyorum basına boyle bısey gelen varmı yardımcı olabilecek varmı aranızda
Nur2308 Hilalnidos Canım Belli olmaz bi bakmışsın haftası denk gelmiş bi bakmışsın geriden belli olmuyor sen yine başka doktor da gorün
birtanesi Hilalnidos benimde 2 hafta önde. Sebebi su toplaması bende senin gibi internetten okudum kendime dert ettim. Sonra farklı doktora göründüm. Çok normal olduğunu söyledi. Ama benim sıkıntı su toplamasa dün gittim azalma olmuş ki olacağını söylemişti. Ama hala 2 hafta önde dedi🤷🥴🥴🥴
AnnesiyimM53 Hilalnidos bndede aynısı var kuzum 2 haftaya kadar normal dedi doktor önemli olan ilerlememesi
Hilalnidos Asef ya aslında ilk kızımda halasına cekti ben cok minyon biri değilim ama kızım aynı halası kibar yüzlü ama onda boyle bısey dememısti doktorlar
Sennaaaa Hilalnidos mikrosefali daha önce belli oluyor bence ayrıca ayrıntılı ultrasona girdinizmi içinize dert etmeyin bende 21 haftalığım bebeğim geriden geliyor kalbinde leke var ve üst bacak boyu kısa hepsinin emaneti Allaha bşy olmaz inşallah
Hilalnidos Nur2308 doktoruma güveniyorum aslında ama dedıgıniz gibi Baska doktora da görünmekte fayda var insalah kötü bısey yoktur
birtanesi Hilalnidos Amin ecmain inşAllah. Başka bi doktora daha görün. Benimde ilk göründüğüm doktor resmen ödümü koparmıştı. Ama şuan gittiğim içimi ferahlattı. Şimdi ise azalma olduğunu bile söylüyor🌺🤲. O yüzden farklı doktora gözükmenin faydası var. Bak bakalım oda aynı şeyimi söylüyor🌺
Hilalnidos Sennaaaa girdim ayrıntılı da bir sorun cıkmamıstı hamd olsun Rabbım dermansız dert vermesin hayırlı saglıklı dogumlar