kalbimin_cicegi Covid sonucu pozitif çıkınca çok üzülmüştüm. Bugün delta varyantı olduğumu öğrendim. Çok çok üzüldüm. 14 gün karantina 21 güne çıktı 🙄 fazla da rahatsızlığım yok sadece öksürük var o zaten yetiyor sağolsun 😢
Meless kalbimin_cicegi bugün 14.günüm negatife döndüm deltada. 14.gün test yaptırıp negatif olursanız karantinanız bitiyor. Hafif atlatmanıza sevindim ben hafif atlatamadım. Çok zordu. Rabbim kimseye yaşatmasın🙏 Çok geçmiş olsun allahım şifanızı versin
MerveNur- kalbimin_cicegi Rabbim yar ve yardımcınız olsun 🌹 En kısa sürede negatif sonucunu görürsünüz inşallah 😊
Kaderberatmelek kalbimin_cicegi Çok geçmiş olsun cnm benimde bugün 12ci günüm 2 gün sonra test verecem ilk 8 gün çok ağır geçti ilaçta kullanamadigimiz için öldüm dirildim resmen şükür bebeğim iyi ama hareket falan ediyor bol bol sıvı tüket ayran meyve suyu süt gibi 4 buçuk litre de su bana doktor öyle dedi delta gerçekten çok bulaşıcı ve covitten daha zor 😏bide ben hamileyim diye aşıda olmamıştım doğumdan sonra olurum diye doğuma 4 gun kaldı ve inşallah karantinam bitmeden gelmez kızım 😔
kalbimin_cicegi Kaderberatmelek ayın 7sinde bende tekrar test vereceğim. İnşallah sağlıcakla kucağına alırsın bebişini inan bende kendimden çok bebeğimi düşünüyorum
Kaderberatmelek kalbimin_cicegi Amin inşallah sende cnm sağ salim kavuş bebeğine inşallah bidaki testin negatif çıkar çok geçmiş olsun tekrar Allah şifa versin ❤