Simgeyuca Gebeliğimin 7 haftası bugün 2 damla kahverengi leke gördüm doktora sordum normal kesenin Rahime yerleştiğinin belirtisi dedi bu durumu yaşayanlar oldu mu
Cidella Simgeyuca evet benim de olmuştu aynı haftalarda. Progestan ilaç vermişti onu kullanıyordum. Kırmızı ya da pembeye dönerse beklemeden hastaneye gidin
Cidella Simgeyuca Korkulacak bir durum yok. Stres yapmayın o daha zararlı bebeğe. Bir süre sonra geçiyor o akıntı da. İçiniz rahat olsun. Eski kan içinizde kalan ya da bebek büyüdüğü için rahim içinde o yüzden oluşan bir akıntı
Simgeyuca Cidella doktor da zaten keseye bağlı yerleşme kanamasıdır uzun sürer veya kırmızı renk olursa önemli şimdi normal dedi sizinde böyle demeniz bi nebze rahatlattı