Yagmur00 https://resimyukle.io/r/ZbHobktbjt bısey soylıycem bunu ben ıctim lavoda idrarımı yaparken boyle sarımsı gibi idrar oluyo normal mi afedersin enfeksiyon wardı doktkru verdi bende korktum yan etkisi mı bebegıme bısey falan olur mu
vitruvius Yagmur00 evet ben de kullandım, idrar rengi sarı oluyor. Hatta prospektüsünde yeşile yakın renk olabilir diyor. Sıkıntı yok, doktorunuz verdi ise kullanmaya devam edin 😊
Ysmmmnn Yagmur00 bunun prospektüsündede yazıyor bu ilaç bende yan etki yapmıştı başım döndü midem bulanfı idrarımda sapsarıydı doktor kullanma dedi sadece idrar sarı olunca yan etkimi bilmyrm bakın siz yinede
Yagmur00 vitruvius ewet verdi doktor da ne bılıyım bacım insan korkuyor ne kadar kullandın sen ılacı canım