KlncA
dyg1606 ben haksız durumdan dolayı isteyeceğim ve şuan ki durumda 5. Maddeye göre haklıyım eğer istediğim zammı ve maaşı vermezlerse tüm haklarımı vererek çıkarmalı zaten durumu direk iş yeri avukatına bildireceğim. Oyüzden beklemedeyim yılbaşı zamlarını :)
Normalde böyle bir hak yok.