37+0 haftam, bugün kontrolum vardi zaten 30dan beri su azlığı ve gelişim geriliği vardi iyice artmış su da azalmış, artik alalim riske atmayalm dedi doktorum 38+0a gün verdi sezaryen için. Aslinda ilkim normal cok istiyordum ama normali beklemek risk olur dedi doktorum. Su azlığından dolayi 0 dan dogumu dışarıdan baslatmak da öyle dedi. Sonra ikinci kez yanına girdigimde yorulmuştum biraz ağrım olduğunu cok baskım olduğunu söyledim açıklığa bakti açılmaya başlamış bir parmak açık cumayi beklemeyebilir kendi gelirse olur normali deneriz dedi. Acikliktan sonra kanamam olmuştu kesildi gbi derken tam olarak nişan tarifinde bir sey daha geldi kafam allak bullak oldu doğumum mu başlıyor ne yapacağım ne edeceğim hiç bilmiyorum ağrılarım da var hafiften ne zaman gitmeliyim acaba tekrar acile vs açılma ilerlerle bunu anlayabilecek miyim biz nerden bilelim diyebilirsiniz kusura bakmayin uzun da oldu ne yapacagmi bilmiyorum buraya yazmak istedim